Sunday, August 17, 2008

2nd Anniversary Dinner

errrrrrrkkkkkkkk...kenyang usah cakap le...tu pun x jamah seme makanan yang ada...Anyway, buffet kat equatorial ni not bad at all...cuma xde lobster mcm. kat saujana resort. Alhamdulillah kenyanggg...
Anniversary kitaorang patut nye besok 18 August...ntah, ashraf dah booked dinner malam ni..pasal hari cuti kan..esok keje, malas nak kuar dah agaknye...
Komen jam untuk makanan2 di buffet la vista hotel equatorial bangi ni...mmm..kira 4 bintang lah!!! chow..

3 comments:

Anonymous said...

amboii sedap ko makan ekkkk....happy anniversay...........

AJ said...

musti rrr...kenyang sampai pagi esok..huhuhu...sapa ni?

Anonymous said...

aku lee..enie a/c dulu tuhh....aku kat opis nieh bleh 24jam tenet jeee...ha,ha....aku godek2 le mana kengkawan lama...takpe ke aku lalu kat blog ko niee....aku pun ade tapi maleh nak update....